Parimatch Casino

Przed rozpoczęciem korzystania z tej witryny lub innych produktów opracowanych przeznasza firma. Każdy użytkownik powinien przeczytać i zaakceptować ogólne warunki korzystania ze strony internetowej i kasyna online.

Logo casino i numerowany dokument z zasadami i przyciskiem akceptacji

Podstawowe definicje

1.1 Niniejszy Regulamin (zwany dalej "Regulaminem") zawiera główne słowa i terminy używane w dalszej części, które zostały wyróżnione wielkimi literami i mają następujące znaczenie:

  • "T&C" oznacza ogólne warunki korzystania z Usług Kasyna i wszystkich produktów pochodnych, które mogą zostać zmienione przez Spółkę;
  • "Kasyno" oznacza Hollycorn N.V., spółkę zarejestrowaną na Curaçao pod numerem rejestracyjnym 144359, z siedzibą pod adresem Heelsumstraat 51 E-Commerce Park, Curaçao, o numerze licencji na gry 8048/JAZ2019-015, wydanej przez Antillephone N.V;
  • "Agent Płatniczy" oznacza Libergos Ltd, spółkę zarejestrowaną na Cyprze pod numerem HE 371971, z siedzibą pod adresem Boumpoulinas, 1-3, BOUBOULINA BUILDING, Flat/Office 42, 1060, Nikozja, Cypr, spółkę zależną "Casino";
  • "Strona internetowa" to strona internetowa o adresie elektronicznym (domenowym) www.parimatch-polski.pl, ze wszystkimi grami, wszystkimi usługami i powiązanymi produktami znajdującymi się na niej (strona internetowa), z których można korzystać i które są dostępne na tej stronie. Ta strona jest, we wszystkich relacjach między Kasynem a Klientem, w całości własnością i jest obsługiwana przez Kasyno, ze wszystkimi wynikającymi z tego zobowiązaniami;
  • "Konto" oznacza obecne konto utworzone i zarejestrowane przez Klienta w celu korzystania z tej Witryny lub produktów wytwarzanych przez Kasyno w celu obstawiania zakładów w Kasynie zgodnie z zasadami niniejszej Umowy;
  • "Klient" oznacza osobę fizyczną, która jest jedną ze stron Transakcji Pari z Parimatch Casino (która jest odpowiednio oferentem w tym przypadku) i która zaakceptowała niniejsze Warunki użytkowania Pari Match w sposób określony w sekcji 2 niniejszego dokumentu;
  • "Ograniczenia dostawcy" to lista określonych krajów, które są ograniczone dla konkretnego dostawcy lub konkretnej gry;
  • NetEnt nie zezwala na oferowanie gier kasynowych NetEnt żadnej firmie lub organizacji, która działa lub prowadzi działalność w którymkolwiek z następujących krajów i jurysdykcji (niezależnie od tego, czy gry kasynowe NetEnt są oferowane przez organizację w tej jurysdykcji) bez wymaganych licencji i zatwierdzeń: Belgia, Bułgaria, Kolumbia, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Francja, Włochy, Łotwa, Litwa, Meksyk, Portugalia, Rumunia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone.
  • "Portfel" jest kontem osobistym utworzonym przez Comet w określonej prawdziwej walucie reprezentowanej w formie wirtualnych pieniędzy w ramach Konta, tylko jedna wybrana waluta może zostać zdeponowana i zasilona na tym koncie.

1.2 Wszystkie terminy niewymienione powyżej, ale które mogą być użyte w niniejszym dokumencie, mają uogólnione i zrozumiałe znaczenie, w przypadku gdy nie są one przedstawione w niniejszym dokumencie lub kontekst ich nie przewiduje.

OFERTA I AKCEPTACJA

2.1 Niniejszy Regulamin stanowi wiążącą umowę określającą niniejsze warunki i postanowienia skierowane odKasyno casino każdemu indywidualnemu Klientowi, który spełnia następujące wymagania:

  • Klient musi mieć ukończone 18 lat lub być pełnoletni w kraju zamieszkania.
  • Klient nie może znajdować się w kraju, w którym hazard jest zabroniony.

2.2 Kiedyrejestracja konta na oficjalnej stronie kasyna, oferent uzyskuje status "Klienta" i automatycznie akceptuje wszystkie zasady opisane w Regulaminie.

2.3 Stając się Klientem, Użytkownik wyraża gwarancję i potwierdza zgodność z wymogami wymienionymi w punkcie 2.1.

2.4 Umowa między Kasynem a Klientem zgodnie z niniejszymi Warunkami będzie ważna pod warunkiem ciągłego przestrzegania jej przez Klienta. Jeśli z jakiegokolwiek powodu zgodność nie zostanie utrzymana przez Klienta, umowa zostanie automatycznie zawieszona na okres niezgodności.

2.5 Kasyno nie zwróci żadnych strat ani wydatków poniesionych przez osobę nieprzestrzegającą przepisów. Obowiązkiem każdej osoby jest przestrzeganie wszelkich lokalnych wymogów podatkowych związanych z korzystaniem z Witryny. Każda osoba korzystająca ze strony internetowej przyjmuje do wiadomości, że w żadnym wypadku kasyno casino nie będzie w żaden sposób odpowiedzialne za nieprzestrzeganie lub nieprzestrzeganie przez taką osobę jakichkolwiek obowiązujących wymogów prawnych lub zobowiązań.

2.6 Jeśli osoba niekwalifikująca się zarejestruje konto w Kasynie, wszystkie środki zdeponowane przez tę osobę zostaną automatycznie uznane za przekazane Kasynowi. Kasyno nie ma obowiązku zwrotu takich środków, chyba że zdecyduje inaczej według własnego uznania.

POSTANOWIENIA OGÓLNE

3.1 Oficjalna strona internetowa jest przeznaczona wyłącznie do użytku osobistego. Korzystanie z witryny w celach komercyjnych jest zabronione.

3.2 Użytkownik (Klient) rozumie, że niektóre gry i usługi dostępne w Witrynie mogą mieć dodatkowe warunki dla użytkownika, a niektóre aplikacje mogą mieć dodatkowe ograniczenia w niektórych obszarach. Ponadto, grając w grę na Stronie, Użytkownik automatycznie akceptuje dodatkowe warunki użytkowania, które mogą być niezgodne z zasadami obowiązującymi na terytorium, na którym się znajduje.

3.3 Niniejsze warunki mogą zostać jednostronnie zmienione przez Kasyno. Zmiany mogą zostać wprowadzone w dowolnym momencie według uznania Kasyna. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za przestrzeganie wszystkich wymagań i zasad, w tym tych właśnie dodanych do niniejszego Regulaminu. Zmiany mogą być stosowane nawet bez ostrzeżenia dla klienta. Klient jest odpowiedzialny za śledzenie wszystkich zmian przez cały czas.

3.4 Kasyno jest uprawnione do przeniesienia wszelkich praw na dowolnego operatora w dowolnym momencie. Jeśli nowy operator zaakceptuje wszystkie obowiązujące przepisy.

3.5 Osoba korzystająca ze strony internetowej Kasyna automatycznie akceptuje wszystkie warunki i wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych.

KONTO KLIENTA

4.1 Klient ma prawo do posiadania tylko jednego konta w grze. Tworząc wiele kont, użytkownik naraża się na ryzyko utraty wszystkich współtworzonych kont, według wyłącznego uznania Kasyna.

4.2 Klient nie może: utworzyć więcej niż jednego Konta osobistego. Udostępniać swojego konta z danymi osobowymi osobom trzecim. Tworzyć Konta pod fałszywym nazwiskiem.

4.3 Jeśli Klient naruszy jakąkolwiek zasadę zawartą w paragrafie 4.2, wszystkie środki na Koncie zostaną zajęte na rzecz Kasyna jako kara. Klient będzie zobowiązany do zwrotu wszystkich takich środków.

4.4 Za prawdziwość i zgodność z prawdą informacji zawartych na koncie użytkownika wyłączną odpowiedzialność ponosi klient, który utworzył konto. W przypadku jakichkolwiek zmian w danych wymaganych przez Kasyno od Klienta. Klient jest zobowiązany do wprowadzenia wszystkich zmian tak szybko, jak to możliwe. Niektóre zmiany mogą wymagać dodatkowych procedur weryfikacyjnych.

4.5 Kasyno ma prawo, w dowolnym momencie i według własnego uznania, zażądać od Klienta dostarczenia wszelkich informacji, które weryfikują legalność konta Klienta lub jakiejkolwiek aktywności na oficjalnej stronie internetowej oraz w celu zwalczania nadużyć finansowych i prania pieniędzy (AML).

4.6 Wszystkie informacje muszą być w pełni zgodne z danymi Klienta określonymi przez niego na Koncie. Dostępność dokumentów musi być potwierdzona ich zdjęciem i datą wydania/wydania (data musi być wskazana na dokumencie). Po tym, jak Kasyno poprosi Klienta o dostarczenie zdjęcia karty kredytowej, Klient musi zamknąć cyfry numeru karty od siódmej do dwunastej, a także trzycyfrowy kod bezpieczeństwa.

4.7 Wszystkie działania Klienta na stronie internetowej należącej do Kasyna przed zakończeniem wstępnej kontroli rejestracji mogą zostać jednostronnie zakończone przez Kasyno. Kasyno ma również prawo zawiesić wszystkie transakcje pieniężne klienta do czasu zaakceptowania wszystkich danych osobowych.

4.8 Istotnym naruszeniem jest nieprzestrzeganie przez klienta któregokolwiek z warunków określonych powyżej. W przypadku wykrycia takiego naruszenia, Kasyno ma prawo do zajęcia wszystkich środków zdeponowanych przez Klienta na Koncie do czasu zarejestrowania naruszenia, jako grzywny.

4.9 Klient jest w pełni odpowiedzialny za bezpieczeństwo danych dostępowych do swojego Konta, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do jego Konta. Klient zgadza się, że w przypadku, gdy jakakolwiek osoba lub grupa osób uzyska dostęp do Konta Klienta poprzez nieautoryzowane wejście na teren Kasyna, działalność takiej osoby zostanie uznana za działalność Klienta, a Kasyno casino nie będzie ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek wynikające z tego straty.

KORZYSTANIE Z WITRYNY

5.1 Jeśli Klient przestrzega wszystkich warunków Regulaminu (w tym postanowień dotyczących Weryfikacji), może obstawiać zakłady w Kasynie za pośrednictwem Witryny. Klient przyjmuje pełną odpowiedzialność za fakt, że Kasyno zapewnia hazard na prawdziwe pieniądze w prawdziwych walutach za pośrednictwem Witryny. Stawiając zakład w Kasynie, Klient płaci prawdziwe pieniądze za taki zakład.

5.2 Konto Klienta jest zasilane prawdziwymi pieniędzmi w prawdziwej walucie. Dopiero po zasileniu konta klient ma pełne prawo do opłacenia swojego zakładu. Klient musi przyjąć do wiadomości, że kasyno nie jest instytucją finansową i żadne odsetki nie zostaną wypłacone od zdeponowanych pieniędzy.

5.3 Kasyno zastrzega sobie prawo do wstrzymania wypłaty środków z zakładów postawionych przez Klienta.

5.4 Klient jest w pełni świadomy, że:

  • Grając na oficjalnej stronie Kasyna, Klient uprawia hazard za prawdziwe pieniądze. Kasyno nie ponosi odpowiedzialności za straty Klienta;
  • Korzystanie z Witryny przez Klienta może spowodować straty finansowe dla Klienta, a Kasyno nie ponosi odpowiedzialności za takie straty.

5.5 Kasyno ma pełne i nieodwołalne prawo, w dowolnym momencie i według własnego uznania, do nieumieszczania jakiejkolwiek gry, produktu lub usługi w Witrynie.

5.6 Jeśli z jakiegokolwiek powodu Klient nie wykonał żadnych transakcji na Portalu przez dwanaście kolejnych miesięcy, Kasyno ma wyłączne prawo do obciążenia konta Klienta opłatą administracyjną w wysokości 20 EUR miesięcznie. Lub taką samą kwotą w dowolnej innej walucie po kursie. Wypłaty będą dokonywane tak długo, jak saldo konta pozostanie dodatnie.

5.7 Kasyno jest uprawnione do ustalenia maksymalnej kwoty indywidualnych zakładów Klienta, w tym różnych kwot dla różnych gier i produktów dostępnych w Witrynie, a także różnych kwot dla tych samych produktów i usług, w zależności od tego, czy są one wykorzystywane w ramach oferty specjalnej (np.oferta bonusowa).

DEPOZYTOWANIE

6.1 Przestrzegając wszystkich zasad i warunków naszej strony internetowej, klient ma prawo wpłacić depozyt na własne konto za pomocą dowolnego portfela podanego w sekcji "Depozyt" na oficjalnej stronie internetowej, w momencie dokonywania płatności.

6.2 Za zgodą Kasyna Klient może utworzyć wiele portfeli w różnych walutach. Wszystkie waluty dostępne dla Klienta są określane przez samo Kasyno.

6.3 Finansowanie Konta będzie możliwe wyłącznie za pośrednictwem rachunków płatniczych (np. karty kredytowej, konta bankowego, portfela elektronicznego itp.) należących do Klienta i zarejestrowanych (wydanych, otwartych) w jego imieniu. We wszystkich innych przypadkach Kasyno będzie uprawnione do odrzucenia wszystkich płatności z kont płatniczych osób trzecich.

6.4 Kasyno zastrzega sobie prawo do określenia minimalnej kwoty, która ma zostać zdeponowana na koncie do gry (minimalna kwota, która może zostać zdeponowana za pośrednictwem pojedynczej transakcji płatniczej). Kasyno zastrzega sobie prawo do zmiany tej kwoty w dowolnym momencie, według własnego uznania. Aktualna minimalna kwota depozytu będzie zawsze wyświetlana na stronie wpłat w Witrynie.

6.5 Kasyno nie jest firmą finansową i nie świadczy usług wymiany walut. Jedyną wewnętrzną walutą operacyjną kasyna jest euro. W rezultacie środki zdeponowane w walutach innych niż euro mogą zostać przeliczone. Kasyno nie ponosi odpowiedzialności za utratę środków użytkownika w wyniku takiej konwersji.

WYCOFANIE

7.1 Przestrzegając wszystkich warunków naszej strony internetowej, Klient może wypłacić środki z Konta za pomocą dowolnego portfela podanego w sekcji "Wypłata środków" na oficjalnej stronie internetowej, w momencie dokonywania płatności.

7.2 Klient rozumie i akceptuje, że w celu przeciwdziałania oszustwom i praniu brudnych pieniędzy, w momencie, gdy Klient wpłaci środki na utworzone Konto, Klient nie może wypłacić identycznego depozytu, dopóki nie zostaną spełnione wymagania dotyczące zakładów opisane poniżej (Kasyno odrzuci taką wypłatę, dopóki nie zostaną spełnione następujące wymagania dotyczące zakładów):

7.2.1 Dla celów punktu 7.2 (w tym wszystkich podpunktów), o ile wyraźnie nie określono inaczej, Kwota Depozytu może obejmować pełną zdeponowaną kwotę, a także wszystkie możliwe wygrane z tej Kwoty Depozytu.

7.2.2 Aby Klient mógł wypłacić odpowiednią sumę środków, jest on zobowiązany do postawienia zakładów w wysokości równej potrojeniu (x3) odpowiedniej sumy depozytu (wygrane nie są uwzględniane przy obliczaniu określonej potrojonej (x3) kwoty) przy użyciu tej sumy depozytu. Po spełnieniu tych warunków Klient ma prawo do wypłaty środków ze swojego konta.

7.3 Wypłata środków z konta jest możliwa wyłącznie za pośrednictwem kont płatniczych (np. karty kredytowej, konta bankowego, portfela elektronicznego itp.) należących do Klienta i zarejestrowanych (wydanych, otwartych) w jego imieniu. We wszystkich innych przypadkach Kasyno ma prawo odrzucić wszystkie transakcje gotówkowe z kont płatniczych osób trzecich.

7.4 Kasyno zastrzega sobie prawo do określenia minimalnej kwoty do wypłaty (minimalnej kwoty, którą można wypłacić za pomocą pojedynczej transakcji płatniczej). Kasyno zastrzega sobie prawo do zmiany tej kwoty w dowolnym momencie według własnego uznania. Aktualna minimalna kwota wypłaty będzie zawsze wyświetlana na stronie "Wypłaty" w Witrynie.

7.5 Casino nie jest firmą finansową i nie świadczy usług wymiany walut.

7.6 Klient zgadza się, że:

  • Jeśli używana jest karta kredytowa wydana w nieobsługiwanych krajach (lub terytoriach podlegających ich jurysdykcji), nie można jej używać do wypłat.
  • instytucje bankowe i finansowe oraz inni dostawcy usług płatniczych, zarówno w krajach nieobsługiwanych, jak i nieobsługiwanych, mogą blokować lub odrzucać takie transakcje według własnego uznania, a Kasyno w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za takie zablokowanie lub odrzucenie;
  • Realizacja transakcji wypłaty może potrwać do trzydziestu (30) dni bankowych.
  • Niektóre metody płatności mogą nie obsługiwać niektórych walut;
  • W niektórych wyjątkowych przypadkach wypłaty przelewem bankowym mogą podlegać dodatkowym opłatom bankowym.

7.7 Oprócz limitów ustalonych przez dostawców usług płatniczych, kasyno i klient zgadzają się na maksymalny limit wypłat w wysokości 4 000 EUR dziennie, 30 000 EUR tygodniowo i 80 000 EUR miesięcznie.

7.8 Kasyno jest w pełni uprawnione do weryfikacji tożsamości Klienta w dowolnym momencie, bezpośrednio przed przetworzeniem jakiejkolwiek płatności, a w konsekwencji do wstrzymania zwrotu lub wypłaty na czas niezbędny do weryfikacji tożsamości Klienta.

POLITYKA ZWROTÓW

8.1 Wszystkie wnioski o zwrot kosztów od Klientów będą przetwarzane zgodnie z polityką firmy i zwrotów kosztów.

8.2 Podczas przetwarzania wniosku o zwrot pieniędzy, kasyno w odpowiednim czasie anuluje wszystkie bonusy i wygrane, które były w jakikolwiek sposób związane ze zwróconą kwotą.

8.3 Wszelkie wydatki, których nie można było przewidzieć podczas procesu zwrotu, zostaną pokryte przez Klienta.

POLITYKA ZWALCZANIA NADUŻYĆ FINANSOWYCH

9.1 Kasyno aktywnie realizuje rygorystyczną politykę zwalczania nadużyć finansowych przy użyciu różnych metod i technik zwalczania nadużyć finansowych. Ponadto następujące zdarzenia lub działania będą uznawane przez kasyno za oszustwa:

  • Jeśli jesteś zaangażowany w jakąkolwiek formę lub przejaw zmowy z innymi klientami Kasyna;
  • Twórz strategie w jakikolwiek sposób, aby wygrać nieuczciwie;
  • Prowadzenie oszukańczej działalności w innym kasynie lub u innego dostawcy;
  • Jeśli utworzysz więcej niż jedno konto, co jest uważane za oszustwo;
  • Aby zwiększyć limity zakładów, zabronione jest dokonywanie wstępnie skoordynowanych i negocjowanych zakładów z innymi klientami;
  • Hazard poprzez możliwość wpływania na wynik gry w jakikolwiek sposób lub poprzez współpracę z jakąkolwiek osobą, która może wpłynąć na taki wynik, lub wiedząc, że jakakolwiek osoba wpłynęła na taki wynik;
  • Hazard z przewagą (szeroko zdefiniowany);
  • Inne rodzaje oszustw i nieuczciwego hazardu.

9.2 W przypadku, gdy Klient może być podejrzany o jakąkolwiek oszukańczą działalność, Kasyno ma pełne i niepodważalne prawo do zawieszenia wszelkich działań z Konta Klienta i/lub anulowania wszystkich transakcji gotówkowych na Koncie. W przypadku udowodnienia nieuczciwej działalności Klienta, Kasyno jest w pełni uprawnione do wstrzymania wszystkich środków z Konta na poczet kary.

9.3 W każdym przypadku Casino jest zobowiązane do podjęcia uzasadnionych handlowo wysiłków w celu poinformowania Klienta o wszystkich istotnych przyczynach wszystkich strat związanych z oszukańczymi działaniami Klienta i wszystkimi wynikającymi z nich konsekwencjami.

9.5 W przypadku, gdy Klient podejrzewa jakąkolwiek nieuczciwą działalność, Kasyno jest uprawnione do wstrzymania części lub całości środków na koncie.

9.6 Jeśli Klient dowie się o możliwych błędach lub niekompletności Witryny, zobowiązuje się do powstrzymania się od korzystania z nich.

ODPOWIEDZIALNY HAZARD

10.1 Klient jest w pełni świadomy, że hazard za pośrednictwem Witryny Kasyna służy wyłącznie rozrywce i nie powinien być traktowany jako źródło dochodu lub środek windykacji długów.

10.2 Aby pomóc Klientowi w odpowiedzialnej grze, Kasyno może, na wniosek Klienta, nałożyć osobiste ograniczenia dotyczące korzystania z Witryny, a w miarę możliwości wykluczyć korzystanie z Witryny przez Klienta.

10.3 Jeśli Klient chce ograniczyć korzystanie z Witryny, w takim przypadku Klient musi powiadomić Casino w odpowiednim czasie i na piśmie za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając rodzaj ograniczenia (ograniczeń), które chce zastosować.

10.4 Na wniosek Klienta Kasyno może nałożyć następujące ograniczenia osobiste:

  • Limit depozytu - limit kwoty depozytu, którą Klient może wpłacić na swoje konto w walucie rzeczywistej w wybranym okresie ograniczenia czasowego - dzień, tydzień, miesiąc;
  • Limit strat - ograniczenie kwoty strat Klienta w prawdziwych pieniądzach przez określony czas;
  • Limit hazardowy - limit całkowitej kwoty zakładów (niezależnie od wyniku) dokonanych przez Klienta w jednym z wybranych przedziałów czasowych - dzień, tydzień, miesiąc. Jeśli całkowita kwota zakładów osiągnie ustalony limit, w takim przypadku Kasyno całkowicie zawiesi wszelkie możliwości zawierania przez Klienta dalszych zakładów w Witrynie do końca odpowiedniego okresu przedawnienia;
  • Limit Sesji to ograniczenie całkowitego czasu, jaki Klient może spędzić w Witrynie, ograniczenie to ma zastosowanie do wybranego okresu czasu;
  • Limit czasu na ochłonięcie to ograniczenie możliwości dokonywania przez Klienta wpłat i zakładów w Witrynie przez określony czas, ale Klient może uzyskiwać dostęp do Konta osobistego i wypłacać z niego środki;

10.5 Klient ma prawo w dowolnym momencie zażądać od kasyna usunięcia wszystkich ograniczeń na piśmie lub zażądać złagodzenia takich ograniczeń w określonym zakresie.

10.6 Wszystkie ograniczenia wygasają automatycznie po zakończeniu okresu ich ważności pierwotnie uzgodnionego w momencie nałożenia ograniczeń.

REKLAMACJE

11.1 Klient ma prawo skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Kasyna. Odwołanie musi być zgodne z instrukcjami opublikowanymi na stronie "Obsługa klienta" oficjalnej strony internetowej lub pocztą elektroniczną. Wszystkie skargi będą rozpatrywane zgodnie z ustaloną procedurą.

11.2 Dział obsługi klienta rozpatrzy wszystkie skargi klientów tak szybko, jak to możliwe lub prześle skargę do upoważnionych menedżerów.

11.3 Casino zobowiązuje się do informowania klienta w miarę możliwości o postępach w rozpatrywaniu skargi.

11.4 W przypadku, gdy Klient nadużyje swoich uprawnień do składania skarg i odwołań do Kasynausługa wsparciaKasyno jest w pełni uprawnione do ograniczenia wszelkich możliwości składania skarg przez Klienta lub do ignorowania wszelkich nowych skarg otrzymanych od Klienta. Klient przyjmuje do wiadomości, że Kasyno będzie rejestrować całą komunikację z Klientem.

11.5 W przypadku sporu Klient zgadza się, że wszystkie dzienniki i zapisy przechowywane na serwerze będą pełnym dowodem wszystkich celów i ustaleń dotyczących wyniku każdej wymienionej skargi.

11.7 Klient niniejszym zgadza się, że każda komunikacja i wiadomość wysłana przez Kasyno do Klienta zostanie uznana za prawidłową, jeśli zostanie wykonana przy użyciu wszystkich danych kontaktowych tego Klienta podanych na jego Koncie. Wiadomość zostanie uznana za dostarczoną do odbiorcy w momencie jej wysłania.

KORZYSTANIE Z KONTA GRACZA

12.1 My, reprezentowani przez Kasyno, mamy pełne prawo do wykonania połączenia telefonicznego do tego klienta, na numer podany w danych osobowych podczas tworzenia Konta. Procedura ta zostanie uznana za część weryfikacji konta, a jej nieprzestrzeganie może skutkować zawieszeniem wszystkich transakcji gotówkowych i zamrożeniem środków na koncie. Procedura ta trwa dwa tygodnie, podczas których podejmiemy próbę wykonania połączenia weryfikacyjnego z użytkownikiem i zakończenia procesu weryfikacji.

12.2 Jeśli Kasyno zwróci środki na Konto Klienta, Kasyno zastrzega sobie prawo do obciążenia Gracza kwotą równą bieżącemu saldu w celu zrekompensowania wszystkich strat poniesionych w wyniku Procedury Charterback. Zażądać od gracza zwrotu wszystkich środków, które stanowią jakąkolwiek dalszą szkodę lub stratę finansową.

OKRES WAŻNOŚCI

13.1 Klient niniejszym wyraźnie zgadza się, że wszelkie roszczenia lub podstawy powództwa związane z warunkami lub usługami świadczonymi przez Kasyno należy składać w ciągu jednego roku kalendarzowego od wystąpienia faktycznego roszczenia lub podstawy powództwa.

NIEPRZENOSZALNOŚĆ

14.1 Klient nie może przypisywać, pożyczać, przenosić, przekazywać ani sprzedawać swojego Konta gracza. Ponosi on odpowiedzialność opisaną w niniejszych Warunkach korzystania z Witryny. Zakaz wspomnianych transferów obejmuje również, ale nie ogranicza się do, obciążenia, zastawu, cesji, handlu, pośrednictwa, zastawu i / lub darowizny we współpracy z powiernikiem lub jakąkolwiek inną stroną trzecią, firmą, osobą fizyczną lub podmiotem w jakiejkolwiek formie lub w jakikolwiek sposób.

ARBITRAŻ

15.1 Wszelkie spory między użytkownikiem a Casino, które mogą powstać w dowolnym momencie podczas korzystania z Witryny i niniejszych Warunków, będą rozstrzygane wyłącznie w drodze arbitrażu na Cyprze i zgodnie z cypryjskimi przepisami postępowania cywilnego.